Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σου.

Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης :

  • Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σου για επιστροφή.
  • Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  • Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν στην ΕΔΡΑ της εταιρίας αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
  • Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι ανάλογο του βάρους του προϊόντος.
  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια, παπλωματοθήκες). Επιπλέον είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, σκουλαρίκια, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ., καθώς και τα επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρηση στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου (λογισμικό) μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει να ενημερώσεις γραπτώς την εταιρία στο email info@asseenontv.com  και να κάνεις γνωστό το αίτημα σου για υπαναχώρηση.

Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα που βρήκατε στο δέμα σας κατά την παραλαβή, και να τη συμπεριλάβετε στην επιστροφή σας, συμπληρωμένο με όλα τα απαραίτητα πεδία που απαιτούνται.

Επιστροφές εντός εγγύησης

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 24 μηνών.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Σε πολλά από τα προϊόντα μας μπορεί να αναφέρεται ο όρος επαγγελματικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσετε την επισκευή τους.

Θα πρέπει να κάνετε γνωστό στην ΕΤΑΙΡΙΑ το αίτημα σας για χρήση της εγγύησης του προϊόντος γραπτώς, αποστέλλοντας email στο info@asseenontv.com, έχοντας συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής που θα βρειτε .

Ιδανικά θα πρέπει να συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το πρόβλημα και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να αναφέρετε ξεκάθαρα και αναλυτικά το πρόβλημα που έχει προκύψει.

Η εταιρία θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν για να λυθεί το πρόβλημα.

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σας ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή 9-6) στην έδρα της εταιρίας.

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι καθαρό από τυχόν προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επιστρεψατε δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-15 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Επιστροφές χρημάτων

Σε περίπτωση που έχετε αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι:

  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει τον τρόπο με τον οποίο πληρώσατε την παραγγελία σας.
  • Δεν επιστρέφονται οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την παράδοση του δέματος σε εσάς (μεταφορικά έξοδα, έξοδα αντικαταβολής).
  • Η εταιρία δεν αναλαμβάνει ούτε είναι υποχρεωμένη να καλύψει τυχόν έξοδα αποστολής και επιστροφής , εκτός εάν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο μέσα από επικοινωνία της με τον πελάτη.
  • Εάν η επιστροφή χρημάτων γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό εκτός Eurobank τότε τα έξοδα της μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.